Salut!
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
Salut!
Bine v-am găsit! Numele meu e Victor şi sunt de dincoace de Prut. Am şi eu un fier comunist, un Dnepr MT-10.36 pe care l-a apucat iarna prin curte. Pe viitor sper să-l readuc în circulaţie căci toamna asta l-am plimbat pe la pădure să mă scoată din iarnă. Ce aventuri am avut cu el, povestea e lungă! A ajuns acest Nipru la mine acum 1 an jumate întâmplător împingând-ul ca pe o epavă. Si de atunci s-a dezlegat mai profund sacul cu întrebări şi Dragostea de comuniste, şi uite aşa, ajung să vă salut pe toţi iubitorii de ele. De fapt pipăirea lor se trage de la bunelul care a luat primul în sat un K-750 în anii 60...
-
- LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Salut!
Bine ai venit!
Dar sa stii ca fara poze 1000 de vorbe nu fac un ban. Asa ca pune niste poze cu Nipra din dotare.
Dar sa stii ca fara poze 1000 de vorbe nu fac un ban. Asa ca pune niste poze cu Nipra din dotare.
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
Re: Salut!
Am făcut ceva poze cu telefonul şi încerc să le încarc pe forum, dar nu pricep cum se face socoteala asta. Vă rog, un pic de ajutor că cu l. engleză mă descurc ca prin ceaţă!
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
-
- Administrator
- Posts: 508
- Joined: 26 Jan 2013, 20:16
- Location: Bucureşti
- Has thanked: 22 times
- Been thanked: 3 times
- Zodiac:
- Age: 34
- Contact:
Re: Salut!
Să ne ierţi de absenţă, am fost toţi cam împrăştiaţi de la anul nou încoace! Ştiu că-i zăpăceală cu limba engleză a forumului de când am actualizat platforma forumistică, am să mă apuc de traducere că văd că varianta oficială se lasă aşteptată. Ai în vedere totuşi că poţi încărca mai multe poze deodată şi le poţi avea pe toate în aceeaşi postare, nu e nevoie să faci mai multe separate.
Miştoc Niprul! Sunt curios să-l aud mergând. E interesant modelul, că văd că are furcă leading link pe faţă şi chiulase model mai vechi, cu prinderile pe verticală. Să ne dai de veste cum te înţelegi cu acele carburatoare antice, că părerile sunt foarte împărţite. Unii le laudă până la dumnezeu, alţii nu mai ştiu cum să scape de ele.
Miştoc Niprul! Sunt curios să-l aud mergând. E interesant modelul, că văd că are furcă leading link pe faţă şi chiulase model mai vechi, cu prinderile pe verticală. Să ne dai de veste cum te înţelegi cu acele carburatoare antice, că părerile sunt foarte împărţite. Unii le laudă până la dumnezeu, alţii nu mai ştiu cum să scape de ele.
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
Re: Salut!
Te salut cu căldură Adriane! Furca în sine e de Ural probabil IMZ-8.103 din anii '90. Aşa am luat-o de la fostul posesor. Roata e a mea, dar avea tot una de Ural pe care am dat-o jos!
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
Re: Salut!
Cine din membrii cetei cunoaşte cum se poate de deschis un manual de reparaţie moto în format zip sau rar? Am nişte cărţi de întreţinere şi reparaţie la comuniste şi întâmpin aceste obstacole. La literatura arhivată în format pdf treaba e ok! Sau toată problema stă în sistemul de operare Windows 7, sau la telefonul pe platformă Windows Phone? Ce e de făcut?
Re: Salut!
Iti trebuie un program de dezarhivare, WinRAR parca deschide si .zip; Il instalezi si dezarhivezi. Apoi vezi ce fisiere ai acolo.
-
Topic author - LVL 3,5
- Posts: 19
- Joined: 20 Dec 2014, 18:30
Re: Salut!
OK! Mulţumesc pentru sugestia pistei de urmat. Acum sper că voi găsi soluţii şi la manualele format .djvu şi .doc . Am dat şi peste astfel de cărţi de reparaţii.