ma supara un fier
Posted: 27 Oct 2014, 22:08
mi s-a forfecat un surub. Nu-i primul, doar ca primul care s-a forfecat nu-i acelasi. ambele au fost imbusuri de 10.9 Sunt prea cementate cele de 10.9 fata de 8.8?
primul strangea declu de aluminiu si se infileta in aluminiu, i-a zburat capatana la a 2-a strangere(strans, mers o vreme, desfacut, strans, poc). Strangere normala, ca doar stiu ca e filet in Al, nu vreau sa-l barbieresc. L-am scos usor, am dat vina pe defect de fabricatie, l-am schimbat, totul ok.
Al doilea e tot imbus de 10.9, primit de la un sarb, scos din ETZ-ul lui de competitie. Eu imi pierdusem surubul pe drum. A mai mers la mine inca 3 ani, de-al naibii il tineam, de amintire.
Asta e unul din cele 2 suruburi transversale, care tine motorul in cadru, si forfecarea s-a intamplat la filet in capatul catre cea mai stresata zona a lui, cand l-am strans normal. Sunt vibratii transversale acolo, chiar urechea suportului de motor se rupe la multi exact acolo, din 4 urechi tot timpul aia e prima ce cedeaza, oboseste metalul si "se sparge". Pe mine surubul ma doare acum.
M-am uitat la surubul original, este ESKA de 8.8, e afectat si el, dar fiind mai moale , in timp suportul a sapat un sant transversal in el.
Intrebarea mea e: nu tin astea de 10.8, obosesc mai repede sau tot pe defect de fabricatie sa dau vina?
primul strangea declu de aluminiu si se infileta in aluminiu, i-a zburat capatana la a 2-a strangere(strans, mers o vreme, desfacut, strans, poc). Strangere normala, ca doar stiu ca e filet in Al, nu vreau sa-l barbieresc. L-am scos usor, am dat vina pe defect de fabricatie, l-am schimbat, totul ok.
Al doilea e tot imbus de 10.9, primit de la un sarb, scos din ETZ-ul lui de competitie. Eu imi pierdusem surubul pe drum. A mai mers la mine inca 3 ani, de-al naibii il tineam, de amintire.
Asta e unul din cele 2 suruburi transversale, care tine motorul in cadru, si forfecarea s-a intamplat la filet in capatul catre cea mai stresata zona a lui, cand l-am strans normal. Sunt vibratii transversale acolo, chiar urechea suportului de motor se rupe la multi exact acolo, din 4 urechi tot timpul aia e prima ce cedeaza, oboseste metalul si "se sparge". Pe mine surubul ma doare acum.
M-am uitat la surubul original, este ESKA de 8.8, e afectat si el, dar fiind mai moale , in timp suportul a sapat un sant transversal in el.
Intrebarea mea e: nu tin astea de 10.8, obosesc mai repede sau tot pe defect de fabricatie sa dau vina?