Reconditionare Dnepr 650
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua .
Re: Reconditionare Dnepr 650
[quote="luca.stere"] lampa de pozitie de K750 si si lampa spate FP230.
calling all stations...
Caut guma pe care se monteaza lampa...
Am cumparat o lampa si guma nu potriveste(probail este de mobra)..
Daca are cineva in plus ...contra ceva pesetas...
Scuze daca e posta gresit....
calling all stations...
Caut guma pe care se monteaza lampa...
Am cumparat o lampa si guma nu potriveste(probail este de mobra)..
Daca are cineva in plus ...contra ceva pesetas...
Scuze daca e posta gresit....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Salut!
Din pacate nu am, am avut si eu una pe care am avut sansa sa o cumpar o data cu lampa iar cealalta am cumparat-o de la Ural Zentrale.
Din pacate nu am, am avut si eu una pe care am avut sansa sa o cumpar o data cu lampa iar cealalta am cumparat-o de la Ural Zentrale.
Re: Reconditionare Dnepr 650
...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....luca.stere wrote:N-am mai scris nimic pentru ca sunt in probe, adica ma plimb cu Nipra. Am ajuns la 500km care poate nu par prea multi dar sunt facuti numai in zona, prin Bucuresti si partial pe soseau de centura. Singurele probleme pana acum au fost un cui pontou la care s-a dezintegrat garnitura de cauciuc (se pare ca se deterioreaza cu odata cu trecerea timpului) pe care l-am schimbat cu unul nou si un cablu de acceleratie la care s-a smuls un capat (cablu nou) exact cand eram in rond la Universitate . In rest merge perfect iar testele si plimbarile continua .
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
...doua preducele 2,5mm/0,6mm , si o bucata de membrana de cauciuc de la un carburator vacuumatic.Preduceaua mica se face dintr-un ac de seringa mai gros(perfuzie)...Membrana de carburator are spre periferie o zona mai groasa , aia potriveste....[/quote]
Da, buna treaba, multumesc!
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Ai schimbat locatia? Nu-ti mai place Clujul?drobu wrote:...donbas...
Vad ca ai lucrat ceva la ea, motorul cum se prezinta?
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
A venit vremea si pt roata de rezerva, nu am facut-o pana acum din lipsa de timp pt ca lucrez si la alte proiecte si nici nu era vreo graba cu ea. Am demontat un tambur bun de pe o roata, e in stare foarte buna dar era vopsit cu argintiu:
Ca sa curat vopseaua am folosit Decanol, la Nitrodiluant nu a avut nici o reactie:
Dupa spalare:
Spite noi, spitarea si centrarea rotii:
Ca sa curat vopseaua am folosit Decanol, la Nitrodiluant nu a avut nici o reactie:
Dupa spalare:
Spite noi, spitarea si centrarea rotii:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Anvelopa noua Mitas, camera si banda spite VeeRubber:
Saiba noua protectie/ornament rulmenti roata:
Roata de rezerva montata:
Saiba noua protectie/ornament rulmenti roata:
Roata de rezerva montata:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Vad ca am uitat sa postez confectionarea presului de atas. Am gasit la Hornbach un pres de cauciuc (60 lei) tocmai bun pt a confectiona un pres de atas:
Asa ca l-am croit pe forma atasului:
Lemnul de fixare al presului care are rol si de proptea pt picioare, l-am copiat dupa unul original de K750:
I-am dat un bait:
Asa ca l-am croit pe forma atasului:
Lemnul de fixare al presului care are rol si de proptea pt picioare, l-am copiat dupa unul original de K750:
I-am dat un bait:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Vara aceasta dupa numai 200km de plimbari tamponul de sa a cedat, era nou-nout dar probabil foarte slab calitativ:
Asa ca am cumparat alt tampon nou de la Gaspar dar inainte de asta am gasit o solutie pt ca tamponul sa nu mai cedeze, i-am facut o ranforsare din tabla care nu anuleaza caracteristicile tamponului si este si facuta discret:
Acum saua in ansamblu este mai ferma si nu mai trage asta tare in tampon pt ca acesta a devenit mai ferm dar tot si-a pastrat si o doza de elasticitate. Dpdv estetic nici nu se vede aceasta intaritura fiind bine ascunsa sub sa. Dupa ce am montat tamponul am mai parcurs 300km (local) si tamponul nu a mai cedat.
Asa ca am cumparat alt tampon nou de la Gaspar dar inainte de asta am gasit o solutie pt ca tamponul sa nu mai cedeze, i-am facut o ranforsare din tabla care nu anuleaza caracteristicile tamponului si este si facuta discret:
Acum saua in ansamblu este mai ferma si nu mai trage asta tare in tampon pt ca acesta a devenit mai ferm dar tot si-a pastrat si o doza de elasticitate. Dpdv estetic nici nu se vede aceasta intaritura fiind bine ascunsa sub sa. Dupa ce am montat tamponul am mai parcurs 300km (local) si tamponul nu a mai cedat.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Un detaliu mic dar important, capacul de contact:
L-am gasit in Romania, pret 92 lei cu tot cu transport.
L-am gasit in Romania, pret 92 lei cu tot cu transport.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Pregatesc un alt motor si un cadru, este vorba de cele care provin din motocicleta pe care am cumparat-o de la Oradea cu an de fabricatie 1976 iar motorul si cadrul sunt matching numbers. Cadrul a fost deja sablat si vopsit de Urse, motorul il repar:
Arborele cotit avea mizerie depusa in fusuri, ceva tipic pentru Dnepr:
Arborele curatat:
Arborele rectificat la reparatia a doua:
Cuzineti reparatia a doua (NOS), adusi de Urse de la Chisinau:
Arborele cotit avea mizerie depusa in fusuri, ceva tipic pentru Dnepr:
Arborele curatat:
Arborele rectificat la reparatia a doua:
Cuzineti reparatia a doua (NOS), adusi de Urse de la Chisinau:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Am montat bielele pe arbore:
Added in 4 minutes 21 seconds:
Carterul spalat:
Nu inteleg ce se intampla cu pozele, sunt rotite la 90 de grade dar daca dai click pe poza o afiseaza corect...
Carterul spalat:
Nu inteleg ce se intampla cu pozele, sunt rotite la 90 de grade dar daca dai click pe poza o afiseaza corect...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Rulment SKF 6209 C3 in fata si rulment cu role NJ209 marca URB:
Daca dati click pe poza se deschide in pozitia corecta.
Daca dati click pe poza se deschide in pozitia corecta.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Continuam cu continuarea... Pompa de ulei imbunatatita, pinionul secundar al pompei de ulei de Dnepr are un viciu de proiectare combinat cu problema materialelor relativ slabe, pinionul secundar are sprijin pe ax doar pe o singura parte si din cauza fortelor combinate cu slaba calitate a materialelor duce la o uzura prematura a axului pinionului si a lagarului din corpul pompei. Astfel ca am dus pompa de ulei la un strungar care mi-a mai facut candva aceeasi lucrare si anume recificarea axului pinionului secundar si bucsarea lagarului cu o bucsa de bronz. Am mai facut la un motor o astfel de imbunatatire si si-a dovedit eficienta, motocicleta respectiva este folosita si nu are probleme cu presiunea de ulei nici macar vara prin oras cand e foarte cald:
Pt o amorsare rapida la pornire pinioanele se ung cu vaselina:
Asamblarea pompei si a palierului fata pentru arbore:
Pentru montare e bine sa pui suruburi care sa conduca palierul spre pozitia corecta:
Pt o amorsare rapida la pornire pinioanele se ung cu vaselina:
Asamblarea pompei si a palierului fata pentru arbore:
Pentru montare e bine sa pui suruburi care sa conduca palierul spre pozitia corecta:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Pinioane distributie noi:
Pinionul arborelui montat, schimbarea de culoare s-a produs de la incalzirea necesara pt o montare usoare si care asigura strangere pe arbore dupa racire (exclusa montarea prin bataie cu ciocanul).
Pinionul pompei de ulei montat, nu este nou dar acesta de regula nu se uzeaza pt ca este solid iar fortele la care este supus sunt minore.
Pinionul arborelui montat, schimbarea de culoare s-a produs de la incalzirea necesara pt o montare usoare si care asigura strangere pe arbore dupa racire (exclusa montarea prin bataie cu ciocanul).
Pinionul pompei de ulei montat, nu este nou dar acesta de regula nu se uzeaza pt ca este solid iar fortele la care este supus sunt minore.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Axul cu came si rulmentii noi Koyo:
Pinionul nou introdus la cald pt a asigura o strangere buna pe ax. Diferenta de cota intre axul cu came si pinion este de o zecime de milimetru, sub aceasta cota exista riscul ca pinionul sa nu aiba strangere pe ax si in timp va bate in pana. Urmarile pot insemna fisurarea pinionului, distrugerea lacasului de pana, samd. Pinionul trebuie incalzit bine si introdus lejer pe axul cu came tinut cu un patent, nu cu ciocanul. Astfel dupa racire pinionul va avea strangerea corecta pe axul cu came.
Pinionul nou introdus la cald pt a asigura o strangere buna pe ax. Diferenta de cota intre axul cu came si pinion este de o zecime de milimetru, sub aceasta cota exista riscul ca pinionul sa nu aiba strangere pe ax si in timp va bate in pana. Urmarile pot insemna fisurarea pinionului, distrugerea lacasului de pana, samd. Pinionul trebuie incalzit bine si introdus lejer pe axul cu came tinut cu un patent, nu cu ciocanul. Astfel dupa racire pinionul va avea strangerea corecta pe axul cu came.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Reconditionare Dnepr 650
Setul acesta de garnituri nu mai stiu de unde il am, ori l-am primit odata cu un motor pe care l-am cumparat candva de la un cetatean ori... de la Gaspar nu e, materialul garniturilor de la Gaspar nu este la aceasta calitate:
Filtrul de ulei centrifugal:
Pentru o etansare suplimentara am folosit solutie Curil de la Elring:
Pentru baia de ulei am pregatit niste platnice facute dintr-o platbanda groasa de 5mm pentru o mai buna apasare pe suprafata baii de ulei, 11 bucati sunt necesare. Baia de ulei era deformata in zona suruburilor de cei care au lucrat inainte, probabil disperati de faptul ca nu le iesea etansarea.
Etansare fina cu silicon Elring si un magnet pt retinerea particulelor metalice:
Filtrul de ulei centrifugal:
Pentru o etansare suplimentara am folosit solutie Curil de la Elring:
Pentru baia de ulei am pregatit niste platnice facute dintr-o platbanda groasa de 5mm pentru o mai buna apasare pe suprafata baii de ulei, 11 bucati sunt necesare. Baia de ulei era deformata in zona suruburilor de cei care au lucrat inainte, probabil disperati de faptul ca nu le iesea etansarea.
Etansare fina cu silicon Elring si un magnet pt retinerea particulelor metalice:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45