Redactez această introducere pe 1 octombrie 2013. Datarea din forum a acestei postări (2009) este doar pentru a o afişa ca fiind cea dintîi din topic.
Existenţa acestui topic pe
motorist.ro în această formă i se datorează, mai ales, lui Adrian. El a insistat atît de mult să-l deschid încît nu m-am mai putut opune.

Adrian este „mecanicul mecanicos, cel fără de frică ce repară și strică”, cel care-și vîră cel mai mult ghearele prin mațele lui
Alioșa! Cel de-al doilea motiv este că topicul pe care-l aveam pe forumul „vecin” a fost fărîmițat și lipit „cu de-a sila” cu un altul (topicul de bursă din aceeaşi secţiune, rezultînd o întreagă bulibăşeală de postări amestecate cronologic) de un moderator prea zelos și fără discernămînt. Drept urmare, topicul acesta este și o „restaurare” a celuilalt, după ceva muncă (multă!) făcută mai ales de Adrian, căruia îi mulțumesc pe această cale! Dar va fi totodată și o continuare, pentru că
Alioșa va rămîne în continuare la mine și, cu siguranță, îmi va oferi în continuare o mulțime de momente frumoase. Și, așa cum s-a văzut, le va oferi și altora!
Dar, pentru că acesta se dorește a fi un post inițial, să vă povestesc cum am ajuns în posesia lui
Alioșa și cum de postarea inițială de pe forumul vecin a fost una de vînzare, ceea ce a dus la mutarea acelui topic la bursă.
În anul 2007 am cîștigat la o tombolă organizată de o revistă moto (nu mai știu care) o școlarizare pentru categoria A. Evident, avînd permis, am oferit-o unui prieten care nu avea, dar care-și dorea. El era unul dintre finii mei, eu fiind la acea oră nașul a trei perechi! Mai am un fin motociclist, este vorba de
Marius. Ei bine, Cătălin, cel care a primit școlarizarea cadou, are un cumnat la Brașov, zis Koltzz. Unii dintre voi îl știu, fiind un vechi motociclist. Koltzz avea un Ural pe care-l luase din București. Voia să-l dea. Cătălin a fost foarte încîntat de motocicletă, dar - neavînd încă permis - m-a rugat pe mine să i-l aduc din Brașov.
Acel moment a fost cea dintîi întîlnire a mea cu motocicleta ce avea să devină mult mai tîrziu "
Alioșa"!
Cătălin a obținut permisul abia în 2009, iar pînă atunci
Alioșa a stat la mine. De fapt, n-a stat, că m-am plimbat destul cu el, participînd, printre altele, la întrunirile de comuniste și atașe de la „7 Scări” din septembrie 2007, 2008 și 2009. Acolo v-am cunoscut pe o bună parte dintre voi, cei pasionați de fiare comuniste. Cătălin a fost cu mine și cu Marius la întîlnirea din septembrie 2007:

- Marius, cu ochelari şi înfipt în costum moto.

- Cătălin, cu bluză albastră și vestă roșie, între Aleko și subsemnatul.
După ce a obținut permisul, Cătălin a început să plimbe și el Uralul, dar nu a mai fost la fel de atras ca la început de motorul boxer și de poziția pe care o avea pe șa. Pe atunci, Uralul avea o șa manufacturată dintr-una de Nipru care nu-mi plăcea nici mie. Drept urmare, s-a hotărît să-l pună la vînzare. Aici apare prima postare de pe forumul vecin. Vreo doi ani nu a fost decît o singură persoană dornică să-l vadă (măcar), ceea ce mi-a convenit de minune, eu dorind foarte mult să-l iau pe
Alioșa (încă nebotezat pe-atunci!), dar neavînd cu ce. Apoi s-au aranjat ploile, oarecum, astfel că l-am luat eu. A fost una dintre cele mai mari reușite de-ale mele. De aici a început aventura cu adevărat. Vă las să citiți (dacă aveți chef și răbdare, multă răbdare) acest topic dedicat lui
Alioșa, începînd cu anunțul de vînzare care, evident, nu mai este valabil!
