Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

Ciopăreli, bobăreli, café-reisăreli. Tractorizări, motosăpătorizări, tricicletizări. Adică motociclete modificate substanţial. Eventual să mai şi zboare!
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#1

Unread post by DKW »

Dupa mult timp pierdut si nervi mancati cu actele VX-ului, am zis ca-l schimb sau il modific. Cum la schimb n-a aparut nimic interesant a intrat la modificat. Momentan croiesc o sa noua avand ca macheta de lucru o sa de Ducati Monster, i-am dat jos carenele de pe coada urmand sa le tai si sa le modific. Tobele au zburat la fier vechi urmand sa fie inlocuite cu unele de Intruder VS1400. Saptamana viitoare va primi si un ghidon de enduroaica, cel actual nu prea ma "coafeaza", apoi vor urma sa intre in productie un bugspoiler si o masca de far (fairing). Maine bag flexu' in cadru sa-l scurtez vreo 10 cm si sa-i refac aripa spate dupa noua configuratie.

Cam asta e stadiul actual. :lol:
Attachments
14072013138.jpg
14072013139.jpg
14072013141_2013-07-21.jpg
LROC Romania.
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#2

Unread post by AdrianS »

Arată bine motorul ăla! Îl laşi cu rezervorul existent sau treci la ceva mai rotunjor?
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#3

Unread post by DKW »

Ii las rezervorul original, se potriveste mai bine cu stilul roadster, in plus, dupa cum se poate vedea in poza dupa o sedinta de Photoshop si una de Paint, plus o verificare loco, saua de Monster se potriveste destul de bine la pozitie, fara prea mari ajustari.
Attachments
VXmodif2.jpg
LROC Romania.
User avatar

pedros
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 41
Joined: 11 Feb 2013, 12:50
Location: Bucuresti-Grozavesti
Zodiac:
Age: 56

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#4

Unread post by pedros »

Chiar ca da bine. Sa-i pui si ghidonul de enduroaica.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#5

Unread post by DKW »

I-am facut o proba la pozitie, se schimba mult pozitia in bine. Mai ramane sa-l vopsesc si sa-i croiesc niste handguard-uri, apoi montajul definitiv.
LROC Romania.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#6

Unread post by DKW »

Ma gandesc sa renunt la tobele de Intruder si sa pun unele de Louis...
Attachments
_DSC0479.jpg
LROC Romania.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#7

Unread post by DKW »

Si-o poza cu tobele de Intruder. Pareri?
Attachments
_DSC0482.JPG
LROC Romania.
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#8

Unread post by AdrianS »

Tobele de Louis parcă urmează mai bine linia şeii şi sunt mai discrete. Cele de Intruder sunt "in your face" şi totuşi continuă linia orizontală a evacuării în stil oldschool. Mi-e greu să mă hotărăsc :). Diferenţe de sunet există?
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#9

Unread post by DKW »

AdrianS » 18 Aug 2013, 02:53 wrote:Diferenţe de sunet există?
Diferentele de sunet sunt semnificative, cele de Louis suna mai inalt, chiar umpic deranjant in ture mari, pe cand cele de Intruder suna destul de jos. La greutate castiga cele de Louis, de 2 ori mai usoare dar nu au crossover intre ele cum au cele de VX/Intruder.
LROC Romania.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#10

Unread post by DKW »

Am pus ghidonul de DR, pentru manevrabilitate este mult mai bine, in mers ofera o pozitie mai inalta si ceva mai in fata, lucru care-mi convine de minune. Dupa ce o sa termin cu aranjatul tobelor si refacerea seii o sa ma ocup si de partea cu comenzile de pe ghidon. Vreau sa cobor si farul, sa fie in linie cu rezervorul la partea superioara, apoi sa concep aripa fata care va fi din fibra de sticla.
Attachments
_DSC0475.JPG
LROC Romania.

bacdava
LVL 5,5
LVL 5,5
Posts: 38
Joined: 17 Mar 2013, 08:34

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#11

Unread post by bacdava »

Mergi pe cele de Intruder din 3 motive:
  • au fost calculate si facute pentru motorul asta
  • calitatea materialului si finisajelor(cromare, suduri, otelul folosit etc.) este net superioara pe oem
  • nu iti faci probleme cu trolii de la RAR, tu sau eventual viitorii proprietari
...parerea mea...
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#12

Unread post by DKW »

bacdava » 26 Aug 2013, 12:18 wrote:Mergi pe cele de Intruder din 3 motive:
  • au fost calculate si facute pentru motorul asta
  • calitatea materialului si finisajelor(cromare, suduri, otelul folosit etc.) este net superioara pe oem
  • nu iti faci probleme cu trolii de la RAR, tu sau eventual viitorii proprietari
Exact astea au fost motivele pentru care am ramas la tobele de Intruder. :)
LROC Romania.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#13

Unread post by DKW »

Am inceput mestereala cu fibra de sticla, momentan doar aripa spate. Vor urma aripa fata, bugspoiler si ce o sa mai ramana din capacele laterale de sub sa.
Attachments
_DSC0473.JPG
LROC Romania.
User avatar

AdrianS
Administrator
Administrator
Posts: 508
Joined: 26 Jan 2013, 20:16
Location: Bucureşti
Has thanked: 21 times
Been thanked: 3 times
Zodiac:
Age: 34
Contact:

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#14

Unread post by AdrianS »

Tu făcuşi de la zero aripioara din fibră de sticlă? Place-mi cum a ieşit, de-a dreptul retro! :)
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#15

Unread post by DKW »

Am facut o matrita dupa o alta aripa mai placuta ochiului si a rezultat aripa actuala care este mult mai lata. Matrita o s-o folosesc si pentru aripa fata, sa iasa amandoua la acelasi model.
Attachments
_DSC0475.JPG
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#16

Unread post by DKW »

Pana la urma am facut un schimb cu tobe de VS800, nu mai trebuie sa sudez nimic, doar sa confectionez prinderile tobelor de cadru, urmeaza sa fac rost de traversa pe care se monteza scaritele de pilot si cricul la Intruder, apoi niste amortizoare mai scurte cu vreo 3-4 cm si lasat mai jos din juguri. Farul si semnalele fata vor fi si ele coborate vreo 4 cm iar partea cu fibra de sticla se amana pana fixez restul de repere la forma finala.
_DSC0692.JPG
_DSC0689.JPG
omnibet
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#17

Unread post by DKW »

"Casa" treaca vremea cu folos, am facut rost de galerii de evacuare de Intruder VS800 ( thnx Clavi), trebuie sa soseasca si suportul pentru baterie tot de VS800, i-am gasit si niste oglinzi rotunde, clasice, cromate. Astept in continuare garnitura de la capacul pompei de apa si trebuie sa caut cablu de ambreiaj + manete de ambreiaj si frana.
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#18

Unread post by luca.stere »

DKW » 03 Dec 2013, 14:55 wrote:
( thnx Clavi)
,
Ce mica-i lumea, avem prieteni comuni.

Si am detinut si eu candva un VX800.
User avatar

Topic author
DKW
LVL 9,8
LVL 9,8
Posts: 132
Joined: 14 May 2013, 13:00
Location: Bucuresti
Zodiac:
Age: 50

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#19

Unread post by DKW »

luca.stere » 07 Dec 2013, 20:33 wrote:
DKW » 03 Dec 2013, 14:55 wrote:
( thnx Clavi)
,
Ce mica-i lumea, avem prieteni comuni.

Si am detinut si eu candva un VX800.
Se pare ca e destul de mica lumea asta. :D
Ce tip de VX ai avut? 51 A sau 51 B?
User avatar

luca.stere
LVL 19,6
LVL 19,6
Posts: 1323
Joined: 10 May 2013, 05:57
Location: Mogosoaia
Has thanked: 2 times
Been thanked: 15 times
Zodiac:
Age: 45

Re: Suzuki VX800 '92, mai roadster decat l-a facut ma-sa.

#20

Unread post by luca.stere »

DKW » 08 Dec 2013, 16:34 wrote: Ce tip de VX ai avut? 51 A sau 51 B?
[/quote]

Nu mai stiu de care era dar era din 1992.
Post Reply