Restaurare Ural M63
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Nu am mai scris nimic de mai bine de o luna, firma la care lucrez a construit un nou sediu si a trebuit sa ne mutam, fapt ce a presupus foarte multa munca intr-un timp relativ scurt (inclusiv in zilele de sambata). Din cauza oboselii (greul mutarii a cazut pe mine) si a lipsei de timp a trebuit sa aman treburile mele desi am mai avut niste incercari timide de a lucra la M63.
Ieri si astazi am reluat munca la M63, am montat paharele cromate de amortizor pe amortizoarele cumparate de la Gaspar care aveau pahare si arcuri diferite, am schimbat pedala schimbatorului de viteze care era torsionata dar nu s-a vazut pana nu am montat esapamentul. Din cauza torsionarii nu-mi dadea voie sa schimb treptele pt ca lovea in toba, din fericire am putut face comparatia cu o pedala impecabila si astfel am vazut de unde e problema. Am schimbat pedala si am rezolvat problema, urmeaza ca pedala veche sa o readuc in cote pentru a o utiliza la un alt proiect (K750).
O aventura deosebita am avut cu pantalonii de la furca. Eu am cumparat de la Dani niste pantaloni de furca impecabili (pantaloni de Dnepr/K750) de la Dani fiind convins ca sunt identici cu cei de Ural, ei bine nu sunt si am aflat acest lucru cand am vrut sa montez aripa fata. Din fericire (daca se poate spune asa) cumparasem absolut intamplator o furca de Ural M63 completa si am luat pantalonii de pe aceasta furca. Va dati seama ce bucurie , ca sa fac toata treaba asta a trebuit sa demontez doua furci, sa dau la vopsit pantalonii de Ural si sa montez totul la loc.
Aripa fata montata, mai jos vedeti si presul original de M63 pe care l-am montat pe aripa, am avut mare noroc sa-l gasesc:
Amortizor spate montat cu pahare originale de M63:
Suportul motor superior montat:
Pedala schimbata:
Scarite pasage vopsite:
Ieri si astazi am reluat munca la M63, am montat paharele cromate de amortizor pe amortizoarele cumparate de la Gaspar care aveau pahare si arcuri diferite, am schimbat pedala schimbatorului de viteze care era torsionata dar nu s-a vazut pana nu am montat esapamentul. Din cauza torsionarii nu-mi dadea voie sa schimb treptele pt ca lovea in toba, din fericire am putut face comparatia cu o pedala impecabila si astfel am vazut de unde e problema. Am schimbat pedala si am rezolvat problema, urmeaza ca pedala veche sa o readuc in cote pentru a o utiliza la un alt proiect (K750).
O aventura deosebita am avut cu pantalonii de la furca. Eu am cumparat de la Dani niste pantaloni de furca impecabili (pantaloni de Dnepr/K750) de la Dani fiind convins ca sunt identici cu cei de Ural, ei bine nu sunt si am aflat acest lucru cand am vrut sa montez aripa fata. Din fericire (daca se poate spune asa) cumparasem absolut intamplator o furca de Ural M63 completa si am luat pantalonii de pe aceasta furca. Va dati seama ce bucurie , ca sa fac toata treaba asta a trebuit sa demontez doua furci, sa dau la vopsit pantalonii de Ural si sa montez totul la loc.
Aripa fata montata, mai jos vedeti si presul original de M63 pe care l-am montat pe aripa, am avut mare noroc sa-l gasesc:
Amortizor spate montat cu pahare originale de M63:
Suportul motor superior montat:
Pedala schimbata:
Scarite pasage vopsite:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Astazi am montat manerul nou de sa pentru pasager:
Si cablul de ambreiaj:
Nu pare mare lucru dar mi-a luat ceva timp, manerul de sa a trebuit bibilit un pic ca sa intre pe catare iar capatul cablului de ambreiaj nu voia sa intre in maneta de ambreiaj. Asa ca a trebuit sa stau sa le gadil ca sa intre frumos fara sa le stric. Ceva timp mi-au mai mancat si niste chestii marunte la instalatia electrica pe care le lasasem neterminate. Am montat fasungurile pentru becurile de pozitie pentru far si kilometraj, ocazie cu care am descoperit ca mai aveam doar un singur bec de pozitie.
Si cablul de ambreiaj:
Nu pare mare lucru dar mi-a luat ceva timp, manerul de sa a trebuit bibilit un pic ca sa intre pe catare iar capatul cablului de ambreiaj nu voia sa intre in maneta de ambreiaj. Asa ca a trebuit sa stau sa le gadil ca sa intre frumos fara sa le stric. Ceva timp mi-au mai mancat si niste chestii marunte la instalatia electrica pe care le lasasem neterminate. Am montat fasungurile pentru becurile de pozitie pentru far si kilometraj, ocazie cu care am descoperit ca mai aveam doar un singur bec de pozitie.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Filtrul de aer este ca nou, nu are pic de rugina si nici nu a fost lovit. I-am spalat filtrul (practic sunt doua ghemotoace de guta), l-am uns cu ulei si i-am pus si ulei in vas:
I-am montat amortizorul spate si pe partea stanga:
Mai am sa montez cateva elemente minore: mansoane ghidon, gume scarite pasager, un bec de pozitie in far, ulei Motul pentru furca, condensator aprindere (nu vreau sa pun rusesc/ucraina/china), sa vopsesc cricul central.
Cam asa arata Uralul M63 acum:
I-am montat amortizorul spate si pe partea stanga:
Mai am sa montez cateva elemente minore: mansoane ghidon, gume scarite pasager, un bec de pozitie in far, ulei Motul pentru furca, condensator aprindere (nu vreau sa pun rusesc/ucraina/china), sa vopsesc cricul central.
Cam asa arata Uralul M63 acum:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Astazi am vopsit cricul central, am montat mansoanele de ghidon si totodata am pozitionat corect comenzile si ca pozitie si ca ordine, am strans la furca tot ce era de strans, am pus ulei de furca Motul 15W medium/heavy, reglat si strans la ansamblul roata spate, montat aparatoarea cromata pentru roata. Au mai ramas de facut cateva chestii mici la electrica (un fir de masa, condensatorul pt aprindere), sa iau baterie si sa o pornesc pentru a incepe probele pe strada, as vrea sa mai schimb niste piulite din fier cu unele din inox... Trag nadejde ca sambata viitoare ii fac ITP-ul si-i platesc asigurarea ca sa ma plimb cu ea, cine stie, poate ajung cu ea si la Padina .
Cricul central vopsit:
Condensator aprindere nemtesc marca Beru:
Aparatoarea cromata pentru piulita de rulment:
Mansoane noi de ghidon luate de pe ebay:
Cam asa arata M63-ul acum, rezervorul l-am pus doar pentru poze, il voi monta la sfarsit:
Cricul central vopsit:
Condensator aprindere nemtesc marca Beru:
Aparatoarea cromata pentru piulita de rulment:
Mansoane noi de ghidon luate de pe ebay:
Cam asa arata M63-ul acum, rezervorul l-am pus doar pentru poze, il voi monta la sfarsit:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Un set nou de poze ceva mai bune. Ceea ce se vede alb pe mansoane este un praf de talc (?) ce va fi indepartat la momentul potrivit prin spalare.
In penumbra:
In penumbra:
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Iluminare vitezometru, in realitate se vede mult mai frumos, are acea ambianta de retro:
Lumina pozitie far, farul fiind nou straluceste foarte tare:
Lumina pozitie spate:
Si i-am pus rezervorul de Dnepr pentru ca azi voi incepe sa probez mobra, tot ieri i-am montat si condensatorul Beru de VW Golf 1. Dupa ce se indeparteaza cu mare grija brida de prindere de pe condensator (este sudata in patru puncte), se taie conectorul de VW, se cositoreste un papuc rotund de 4mm dupa care se monteaza in delco unde de potriveste perfect in locul celui rusesc/ucrainian/chinezesc/turcesc/no name/samd. Practic acum la aprindere a ramas ca "veriga slaba" bobina de 6V cumparata de la Gaspar pe care nu stiu cati kilometri ma pot baza.
Lumina pozitie far, farul fiind nou straluceste foarte tare:
Lumina pozitie spate:
Si i-am pus rezervorul de Dnepr pentru ca azi voi incepe sa probez mobra, tot ieri i-am montat si condensatorul Beru de VW Golf 1. Dupa ce se indeparteaza cu mare grija brida de prindere de pe condensator (este sudata in patru puncte), se taie conectorul de VW, se cositoreste un papuc rotund de 4mm dupa care se monteaza in delco unde de potriveste perfect in locul celui rusesc/ucrainian/chinezesc/turcesc/no name/samd. Practic acum la aprindere a ramas ca "veriga slaba" bobina de 6V cumparata de la Gaspar pe care nu stiu cati kilometri ma pot baza.
Re: Restaurare Ural M63
...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
-
- LVL 7,5
- Posts: 64
- Joined: 18 Mar 2013, 18:02
- Location: Mogosoaia Ilfov
Re: Restaurare Ural M63
drobu wrote:...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
.. Dinamul este revizionat si nu cedeaza asa usor, pistoanele si segmentii sunt de auto ( daca tin pe renault tin si pe ural ), platina este NOS si va merge fara probleme, mecanismul de avans are up-grade si nu va ceda, cat despre bobina... faca se voia Domnului...
Re: Restaurare Ural M63
...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă....
-
- LVL 7,5
- Posts: 64
- Joined: 18 Mar 2013, 18:02
- Location: Mogosoaia Ilfov
Re: Restaurare Ural M63
drobu wrote:...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă....
Pana acum nu a fost cazul, insa nu se stie niciodata...
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Eu m-am referit doar la partea de aprindere, ce surprize voi avea cu dinamul si releul de incarcare... vom vedea, caci pana nu ies cu ea pe strada nu am de unde sa stiu. La pistoane si segmenti nu voi avea probleme, aici chiar stau linistit pt ca pistoanele sunt facute la Slatina si au apucat sa ruleze 3-4000 de km fara sa aiba semne de gripare iar segmentii sunt Goetze si garantat nu vor face probleme pt ca deja a fost testata solutia asta.drobu wrote:...mai e o mare veriga slaba , dinamul si incarcarea....si poate pistoanele/segmentii pana isi dau drumul, caleaza, gripeaza....si langa bobina, binenteles , platina si mecanismul de avans....
Platina deja a facut figuri aseara cand am pornit din nou mobra dar cu curent de 6V, aveam scanteie buna dar problema e ca regaseam scantei prin tot delcoul (platina noua si proasta). Asa ca am demontat delcoul nou de la Gaspar si am pus un "NOS" pe care-l aveam prin fiarele mele cu platina originala si merge de minune. Delcoul nou de la Gaspar merge foarte bine dar cu Gotronic.
M-m gandit si eu la solutii "autohtone" ( http://www.tme.eu) dar pt ca nu stapanesc electronica am preferat sa folosesc chestii probate.drobu wrote:Iar in locul condensatorului Beru , mergea (poate chiar mai bine...) un condensator cu dielectric polipropilena , 0,22uF/630V cu terminale axiale...Exista componente mult mai bune decat condensatorii auto(chiar germani fiind...)
http://www.adelaida.ro/220nf-2000v-cond ... ne-ro.html
Added in 1 minute 48 seconds:
Pistoanele nu sunt de auto, sunt turnate la Slatina si sunt de calitate, corespund cotelor (conicitate, ovalitate fusta).ursu gunoier wrote:
.. Dinamul este revizionat si nu cedeaza asa usor, pistoanele si segmentii sunt de auto ( daca tin pe renault tin si pe ural ), platina este NOS si va merge fara probleme, mecanismul de avans are up-grade si nu va ceda, cat despre bobina... faca se voia Domnului...
Added in 13 minutes 56 seconds:
Pai se poate si la sufa si la stanga, candva m-a tractat Urse de la Siriu cu al sau Ural (eu eram cu un Cavasachi) cam 10 km iar restul pana la Bucuresti i-am facut pe platforma.drobu wrote:...daca e revizionat atunci ne-am linistit.O punga de semnite 'Nausica' NOS sa fie pregatita , pe cand o sa trebuiasca asteptata platforma sau ceva cu ştangă....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....
Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva....
Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Pentru unii chestia asta era normala, sau alternatorul de Dacie montat pe mobra.drobu wrote:...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....
drobu wrote:Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Drobule esti cobe,drobu wrote:...cu ea bine incarcata, si fara lumini aprinse , se poate face o tura de centru buna....
Nu ma pot abtine , musai trebuie sa spun ceva....
Bineinteles ca astazi cand am inceput probele nu mergea incarcarea , dar cum defel nu ma pierd cu firea am investigat problema. Mai intai am sunat pe cineva care se pricepe mai bine ca mine la electrica (domnul Popesco) si am fost asistat de un prieten electrician (userul bebe de la trenuri). Cu indicatiile primite de la Popesco si cu ochiul format al lui Bebe de la trenuri care a observat un fir dubios in interiorul releului de incarcare a reusit sa depasesc problema.
Astfel, am demontat dinamul pentru a-i masura si testa rotorul si statorul ce s-au dovedit a fi in parametri. Dinamul il mai verificasem si il curatasem o data dar nu-i schimbasem rulmentii pt ca uitasem sa-i cumpar la acel moment. Intre timp i-am cumparat (6200 si 6201) iar acum a fost un moment tocmai bun sa-i schimb:
Pentru ca statorul a iesit cam greu de pe rulmenti am prins statorul in bormasina verticala si l-am slefuit cu smirghel fin pana cand rulmentii au inceput sa intre usor dar fest:
Si dinamul montat si probat:
Proba: https://www.youtube.com/watch?v=aTS2u1u ... e=youtu.be .
Un dinam bun trebuie sa se invarta daca pui minus pe el si dai plus la borna de excitatie. Dupa ce l-am probat l-am montat pe mobra ca sa vad daca incarca si am constatat ca incarca 8V la relanti legat pe direct, fara releu. Zic ca e parfum si am legat si releul, nu mai incarca nimic . Asa ca am demontat releul ca sa-i aflam tainele si am descoperit un fir in releu care era impuscat:
Asa ca i-am schimbat firul si am cositorit unul nou (am uitat sa fac poza) si functioneaza si incarcarea . Si ca sa inchei ziua mai bine am facut si o tura cu ea prin curte, merge minunat!
Re: Restaurare Ural M63
...trebuie motat un contact general(o siguranta automata de 8-10A) in seria cu bateria.... Daca se lipeste contactul din releu care cupleza dinamul catre baterie , vei obtine un demaror ,care nu va porni motorul , dar sigur va lua foc!
De asemenea ar fi bine de verificat releul...este importrant felul in care face cuplarea la/de la baterie...chestia asta trebuie sa se intample cand tensinunea produsa de dinam este putin mai mare decat tensiunea bateriei , ca sa se produca incarcarea...deci comutarea se face in conditii de diferenta minima de potential , ca sa nu 'rupa' curent mare respectivul contact...
Un releu dereglat sau o baterie uzata pot duce la sudarea contactului si , asta duce sigur la arderea dinamului,instalatiei electrice...
Serviciul contactului disjunctor il poate face cu mai multa fiabilitate si o dioda schottky legata corespunzator in locul contactului (ceva de 25A/60v)...
si e plin internetul de relee de incarcare pentru dinam la 6v... merita...in locul celui electromecanic...
spor
...firele 'se impusca' de la corent mare prin ele, cum spuneam.....
De asemenea ar fi bine de verificat releul...este importrant felul in care face cuplarea la/de la baterie...chestia asta trebuie sa se intample cand tensinunea produsa de dinam este putin mai mare decat tensiunea bateriei , ca sa se produca incarcarea...deci comutarea se face in conditii de diferenta minima de potential , ca sa nu 'rupa' curent mare respectivul contact...
Un releu dereglat sau o baterie uzata pot duce la sudarea contactului si , asta duce sigur la arderea dinamului,instalatiei electrice...
Serviciul contactului disjunctor il poate face cu mai multa fiabilitate si o dioda schottky legata corespunzator in locul contactului (ceva de 25A/60v)...
si e plin internetul de relee de incarcare pentru dinam la 6v... merita...in locul celui electromecanic...
spor
...firele 'se impusca' de la corent mare prin ele, cum spuneam.....
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Ma pui pe ganduri... e clar ca un releu electronic este net superior, poate incropesc unul.drobu wrote:...trebuie motat un contact general(o siguranta automata de 8-10A) in seria cu bateria.... Daca se lipeste contactul din releu care cupleza dinamul catre baterie , vei obtine un demaror ,care nu va porni motorul , dar sigur va lua foc!
De asemenea ar fi bine de verificat releul...este importrant felul in care face cuplarea la/de la baterie...chestia asta trebuie sa se intample cand tensinunea produsa de dinam este putin mai mare decat tensiunea bateriei , ca sa se produca incarcarea...deci comutarea se face in conditii de diferenta minima de potential , ca sa nu 'rupa' curent mare respectivul contact...
Un releu dereglat sau o baterie uzata pot duce la sudarea contactului si , asta duce sigur la arderea dinamului,instalatiei electrice...
Serviciul contactului disjunctor il poate face cu mai multa fiabilitate si o dioda schottky legata corespunzator in locul contactului (ceva de 25A/60v)...
si e plin internetul de relee de incarcare pentru dinam la 6v... merita...in locul celui electromecanic...
spor
...firele 'se impusca' de la corent mare prin ele, cum spuneam.....
Added in 45 minutes 40 seconds:
Ieri am definitivat si prinderea bateriei, am modificat o brida de prindere de Dnepr luata de pe ebay:
Bateria fixata:
Si fluturele conform cu originalul:
Am montat tampoanele la bascula spate si mansoanele de la scaritele pentru pasager, mansoanele sunt vechi si un pic cam uzate, asa ca am comandat unele noi de pe ebay:
Am curatat tobele de vaselina pentru protectie:
La toba de pe dreapta m-am trezit cu niste zgarieturi, ori nu le-am observat eu cand le-am cumparat ori le-am facut desi nu-mi aduc aminte sa le fi lovit vreodata, mai ales ca am fost atent cu ele...
Am pus si garnitura la far pentru cablajul firelor ce duc la comutatorul de faze:
Si colierul de prindere din aluminiu conform cu originalul, dupa cum se vede mai jos varnesul pentru cablajul firelor de la far este alb-galbui, original este tot de culoare deschisa, am tinut sa pun acest varnes pt ca-i da o nota de retro mai accentuata. Ar fi fost foarte simplu sa pun un varnes negru dar si asa consider ca e prea mult negru pe mobra:
Pornirea este foarte usoara, ii dai benzina, o asezi in compresie si porneste la prima pedala fara nici un efort:
https://www.youtube.com/watch?v=uYZ0Kk2 ... e=youtu.be
Si am iesit cu ea pe sosea , am mers doar 4-5 kilometri pt ca nu am asigurare si ITP dar a fost deajuns ca sa ma pot bucura de toate eforturile mele. Motorul merge foarte bine, are forta, nu a dat nici un semn de gripare (era deja incins cand am iesit cu el pe sosea), cutia de viteze schimba impecabil si nu are zgomote (ce-i drept am avut noroc de o cutie ca noua), grupul spate asemeni. Senzatia pe ea este formidabila, ghidonul este jos si confortabil, farul retro te incanta, poztia pe mobra este placuta.
Mai am cateva chestii de facut, nu mai merge stopul pe frana iar de vina este contactul pe care trebuie sa-l demontez ca sa vad care e problema, trebuie repozitionata acceleratia pt ca maneta de frana loveste in ea, sa mai reglez aprinderea pt ca mi-a lasat impresia ca avansul este un pic cam mare, chestii/socoteli.
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
-
Topic author - LVL 19,6
- Posts: 1323
- Joined: 10 May 2013, 05:57
- Location: Mogosoaia
- Has thanked: 2 times
- Been thanked: 15 times
- Zodiac:
- Age: 45
Re: Restaurare Ural M63
Si ieri seara am terminat mobra, astazi am rulat cu ea 50 km si am facut si niste poze:
- Attachments
Re: Restaurare Ural M63
cum merge?Cum sta pe drum?
...stie fara maini pe ghidon?
Cum se infoaca?
Accelereaza ? Trage partzuri?
...stie fara maini pe ghidon?
Cum se infoaca?
Accelereaza ? Trage partzuri?